Szczegóły informacji

INFORMACJA O PRZENIESIENIU MIEJSCA ROZPATRYWANIA SKARG, REKLAMACJI, WNIOSKÓW ORAZ OBSŁUGI WINDYKACYJNEJ PKP SKM

data publikacji: 16-02-2017 14:47

 

INFORMACJA O PRZENIESIENIU MIEJSCA ROZPATRYWANIA SKARG, REKLAMACJI, WNIOSKÓW ORAZ OBSŁUGI WINDYKACYJNEJ PKP SKM

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o. o. uprzejmie informuje, iż od dnia 21 lutego 2017 r. Wydział Obsługi Posprzedażowej PKP SKM, zajmujący się obsługą windykacyjną oraz rozpatrywaniem reklamacji, skarg i wniosków dotyczących usług przewozowych świadczonych przez tutejszą Spółkę, mieścić się będzie w budynku Dworca Podmiejskiego Gdynia Główna obok kas biletowych SKM .

W związku z przeniesieniem siedziby w/w Wydziału, w dniach 20 i 21 luty br. mogą występować utrudnienia w komunikacji teleinformatycznej.

 

(C) Copyright 2017 PKP SKM w Trójmieście Sp. z o.o.